Borkommunikáció MA
2017. június 27. kedd, 18:51

Szabadon választható kurzus a Corvinus mesterszakos hallgatóinak

 

Tematika

 

A tematika második, javított változata

 

Feladatok

 

1. Rendszeres, aktív részvétel az órán (legfeljebb három hiányzás)

2. Csoportos projektmunka

2-3 fős csoportokban borkommunikációs kutatás megtervezése és elvégzése

az első órákon megbeszélt szempontok szerint és témákban

témajavaslatok

részletes prezentáció (adott órán: november 12/19/26. vagy december 3.): 20 perc prezentáció, 15 + 5 perc diszkusszió csoportonként

poszter készítése a kutatásról (nyilvános bemutatás: december 10.)

Bármely részfeladat elégtelen (és nem javított) érdemjegye az összesített jegy elégtelen minősítését jelenti.

 

Olvasni- és néznivalók

(Kérem, jelezzék, ha valamelyik link elavult volna.)

 

1. Borkommunikáció online

Borkommunikáció a Facebookon

Borkommunikáció az Instagramon

Borkommunikáció sorozat a Vinoporton

 

2. Kutatások, szakirodalom

részletes bibliográfia

Lehrer, Adrienne 2009: Wine & Conversation. Oxford et al.: Oxford University Press.

Tóth-Czifra, Erzsébet 2014: From Cabernet Sauvignon to Egri Csillag: Changing patterns in Hungarian wine naming. Hungarian Studies 28/2: 315−332.

Veszelszki Ágnes 2019. Az Instagram-képek meggyőzési stratégiái a borkommunikációban (prezentáció)

Different preferences for wine communication (cikk)

 

3. Szakfolyóiratok, szaklapok, szakmai honlapok

Wine Economics and Policy (folyóirat)

Journal of Wine Research (folyóirat)

Borászportál

Vinoport

Pécsi Borozó

WineFolly

 

4. Érdekességek, nézegetnivalók

Hamvas Béla (bármelyik kiadás): A bor filozófiája.

Borkommunikációs infografikák a Pinteresten

Tíz magyar bor az Instagramon

Home Sommelier

Magyar BOR Intézet

Wine Communication (Pinterest-oldalam)

 

 bor cheatsheet

 

 

Keresés

Google-ajánlat