Keresés
A keresés helye:

Keresendő kulcsszó communication

Összesen 49 találat.

2. oldal / 3
21. Online én-(re)prezentáció
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
... Press. Brake, D. R. (2012). Who do they think they're talking to? Framings of the audience by social media users. International Journal of Communication, 6 (21). Retrieved from: http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/932 ...
22. Interkulturális kommunikáció
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
Helga Kotthoff and Helen Spencer-Oatey (eds.), Intercultural Communication. (Handbook of Applied Linguistics 7.) Berlin/New York: de Gruyter. Scollon, Ron and Suzanne Wong Scollon 1995 Intercultural ...
... 2008: Interactional Linguistics. In: Antos, Gerd – Ventola, Eija (eds): Handbook of Interpersonal Communication. Berlin/New York: Mouton de Gruyter. 77–106. [a bibliográfiai lista egyik forrása] Becker-Mrotzek, ...
24. Interakcionális szociolingvisztika
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
... Thomas Luckmann 1966 The Social Construction of Reality. New York: Doubleday. Bergmann, Jorg and Thomas Luckmann 1995 Reconstructive genres of everyday communication. In: Uta M. Quasthoff (ed.), Aspects ...
25. A kommunikáció és média leírási módjai
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
... Ovo Kiadó. Stachó László – Molnár Bálint szerk. 2009: A médiaerőszak. Tények, mítoszok, viták. Budapest: Mathias Corvinus Collegium – Századvég Kiadó. Thibault, Paul J. 2008: Face-to-face communication ...
... but has also triggered changes in nonverbal communication: sometimes people are actually making the hashtag sign with their hands (using the index and middle fingers from both laid over each other) rather ...
27. CfA VLL7
(Cikkek/Cikkek)
... University of Technology and Economics.   Contributions are invited from educational, communication and media theorists, philosophers, linguists, psychologists, and other interested scholars on ...
28. Visual Learning 6
(Cikkek/Cikkek)
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen működő Visual Learning Lab kutatócsoport 2015-ben is megrendezi éves nemzetközi konferenciáját, ezúttal Time – Truth – Tradition alcímmel. A konferencia ...
The texts of digital communication lie on the frontiers of traditional orality and literacy (cf. Koch and Oesterreicher's notions of conceptual and medial orality and literacy), and visuality plays a far ...
30. Szavakon (is) túl
(Cikkek/Cikkek)
... Photographic Conventions in Advertising András G. Benedek: Augmenting Conceptualization by Visual Knowledge Organization Ágnes Veszelszki: Emoticons vs. Reaction-Gifs. Non-Verbal Communication on the ...
31. Kutatásmódszertan
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
...  Query, Jim L. et al. 2009: Using Quantitative Methods to Conduct Applied Communication Research. In: Frey, Lawrence R. – Cissna, Kenneth N. (eds.): Routledge Handbook of Applied Communication Research. ...
A hétvégén a 8. Újmédia Konferencián vettem részt. Két Facebook-oldalt vizsgáltam az előadásomban, és a kommunikációs elemzésből egy aspektust, a konfliktuskezelést emeltem ki. Itt olvasható az előadás ...
The texts of digital communication lie on the frontiers of traditional orality and literacy (cf. Koch–Oesterreicher's notions of conceptual and medial orality and literacy), and visuality plays a far more ...
Online elaboration of mourning is a kind of techno-spiritual practice, one typical area of which involves communication with the deceased and postmortal profile management via community pages. This paper ...
... present context, that of (sponaneous) written texts. It is a commonplace in infocommunications that internet communication will have an effect on other forms of communication: oral-personal conversation ...
36. VLL 5: 1st CfP
(Cikkek/Cikkek)
... verbal logic and of verbal culture imply? Maintaining the right equilibrium between the pictorial and the verbal has once more become a burning issue. Contributions are invited from educational, communication, ...
Abstract in PDF
38. Digitális és közösségi hálózatok
(Hallgatóimnak/Kommunikáció: internet és média műhely)
A Koin pénzügyi startup alapító ügyvezetője és a napokban a Petőfi és Arany levelezését feldolgozó Microsoft-kampány kitaláló Mito marketingcég munkatársa, Szabó Márton volt a Kommunikáció: internet és ...
39. Iwiw és KIM
(Hallgatóimnak/Kommunikáció: internet és média műhely)
2013. november 20-án 16 órakor Szabó Márton, az iwiw alapítója, a Koin Kft. alapító ügyvezetője lesz a Kommunikáció: internet és média TDK-műhely vendége. Az esemény moderátora: Erős Katalin műhelytagunk. ...
40. Mérő László Extremisztánról és Átlagisztánról
(Hallgatóimnak/Kommunikáció: internet és média műhely)
Milyen magas egy átlagos 2 méter feletti magyar? Milyen korú egy átlagos 90 évnél idősebb magyar? Mennyi egy 5 milliárd feletti vagyonnal rendelkező magyar átlagvagyona? Mennyi tőkéje van átlagosan egy ...

Keresés

Google-ajánlat