Borkommunikáció bemutató és sajtó
2018. december 10. hétfő, 12:33

2018. december 6-án este Budapesten mutatták be a Századvég Kiadó gondozásában megjelent Borkommunikáció – Aszútól a zenitig című kötetet.

 

Az eseményen köszöntőt mondott Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke, illetve Nagy Zoltán, a kiadó vezetője. A könyvet Mészáros Gabriella borakadémikus, a Borkollégium társalapítója mutatta be. Ezután Veszelszki Ágnes ötletadó szerkesztő beszélgetett két szerzővel, Balázs Gézával és Gyanó Szilviával.

Amint az eseményen is elhangzott, a napokban megjelent könyv célja a borkommunikáció alapvetésein túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

Az Urban Betyár rendezvényközpontban készült képeket a Borkommunikáció kötet Facebook-oldalán lehet megtekinteni.

 

 

Híradások és beszélgetések a Borkommunikáció kötetről:

TV2 Tények (néhány másodpercben, 53:18-tól)

a Figyelő online változata

Origó

Echo TV, Jó reggelt!

Hol Magazin

Gasztromagazin

TV2 Mokka

Korkóstoló (Kossuth rádió, 9:45:30-tól)

Hordóminta (InfoRádió)

Halasmédia: bemutató előzetes

Halasmédia: beszámoló a bemutatóról

Halasinfo

BAON

Agrárágazat (a kötet előszavának részleges átvételével)

Vira

Az este (Kossuth rádió, januárban)

Figyelő (Vizvári Soma interjúja, januárban, fotó)

Halas Rádió (beszélgetés Csányi Ágnessel)

Kultúrkép (Halas Televízió): Borkommunikációról

Napi Mozaik (Halas Televízió): borillemtan és borkísérletek

Halasi Tükör (fotók)

 

 

A kötet beszerezhető:

A kiadó honlapján egyszerűen lehet könyvet rendelni. 

Ezenkívül a kötet a legnagyobb könyvhálózatokban is megvásárolható.

 

 

Még több információ a könyvről:

Tartalom és közreműködők

Előszó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keresés

Google-ajánlat