Reputációmenedzsment: személyes profil (Lázár Fruzsina, Perejuc Svetlana, Taxner Tünde)
2018. október 22. hétfő, 13:03

A saját brand készítése az önismeret fejlesztését és a szakmai kompetenciák felmérését célozza.

 

1. Mindenkinek három hashtaget kell kiválasztania vagy megalkotnia, amelyek a leginkább jellemzik őt (főleg szakmai szempontból).

2. Ezután 3-4 fős csoportokat alakítunk, és ezeken belül a tagok kitalálják, melyik három hashtag kihez tartozik.

3. A harmadik részfeladat keretében színes lapokat osztunk ki, amelyek közül mindenki választ egyet, és a hashtagek felhasználásával megalkotják a saját profiljukat. Tipp: az órát megelőzően mindenkitől kérünk e-mailben egy-egy fotót, amelyeket kinyomtatva elhozunk az órára, és azt is ráragaszthatják a lapjukra.

 

 

Képek a feladat megoldásáról

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keresés

Google-ajánlat