Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Reputációmenedzsment: személyes profil (Lázár Fruzsina, Perejuc Svetlana, Taxner Tünde) |
2018. október 22. hétfő, 13:03 |
A saját brand készítése az önismeret fejlesztését és a szakmai kompetenciák felmérését célozza.
1. Mindenkinek három hashtaget kell kiválasztania vagy megalkotnia, amelyek a leginkább jellemzik őt (főleg szakmai szempontból). 2. Ezután 3-4 fős csoportokat alakítunk, és ezeken belül a tagok kitalálják, melyik három hashtag kihez tartozik. 3. A harmadik részfeladat keretében színes lapokat osztunk ki, amelyek közül mindenki választ egyet, és a hashtagek felhasználásával megalkotják a saját profiljukat. Tipp: az órát megelőzően mindenkitől kérünk e-mailben egy-egy fotót, amelyeket kinyomtatva elhozunk az órára, és azt is ráragaszthatják a lapjukra.
|