A szöveg meghatározásai (Lukács Krisztina)
2010. április 06. kedd, 12:44

Lukács Krisztina így értékelte a feladato(ka)t:

A feladat legfőbb célja: megmutatni a diákoknak a kevésbé prototipikus (szóbeli) szövegeket, amelyek értelmezésekor a beszédhelyzet, kontextus is meghatározó.

A csoportok mindegyik tagja kapott egy saját másolatot az adott szövegből, illetve ezeket az interaktív táblán is kivetítettem.

Tanulság: eredetileg két csoport játszotta volna el Örkény egypercesét, mert úgy gondoltam, érdekes lehet, ha különböző koreográfiával adják azt elő. A szöveg azonban túl „kötöttnek” bizonyult ehhez. Legközelebb inkább a párbeszédeket adnám oda a többi tanulónak is, mivel ezek lehetőségeit jobban kihasználták, a konkrét szöveget csak egy-egy csoportnak osztanám ki.

 

 

 

Keresés

Google-ajánlat