Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Bor és Instagram |
2020. február 07. péntek, 11:43 |
Új tanulmányom jelent meg bor és Instagram témában, angol nyelven:
Veszelszki, Ágnes 2019: Persuasion Strategies on Instagram in Wine Communication and Branding. Acta Universitatis Sapientiae, Communicatio, 6: 83−104.
Örömmel ajánlom az érdeklődők figyelmébe.
|