Borkommunikáció bemutató és sajtó
2018. december 10. hétfő, 12:33

2018. december 6-án este Budapesten mutatták be a Századvég Kiadó gondozásában megjelent Borkommunikáció – Aszútól a zenitig című kötetet.

 

Az eseményen köszöntőt mondott Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke, illetve Nagy Zoltán, a kiadó vezetője. A könyvet Mészáros Gabriella borakadémikus, a Borkollégium társalapítója mutatta be. Ezután Veszelszki Ágnes ötletadó szerkesztő beszélgetett két szerzővel, Balázs Gézával és Gyanó Szilviával.

Amint az eseményen is elhangzott, a napokban megjelent könyv célja a borkommunikáció alapvetésein túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

Az Urban Betyár rendezvényközpontban készült képeket a Borkommunikáció kötet Facebook-oldalán lehet megtekinteni.

 

 

Híradások és beszélgetések a Borkommunikáció kötetről:

TV2 Tények (néhány másodpercben, 53:18-tól)

a Figyelő online változata

Origó

Echo TV, Jó reggelt!

Hol Magazin

Gasztromagazin

TV2 Mokka

Korkóstoló (Kossuth rádió, 9:45:30-tól)

Hordóminta (InfoRádió)

Halasmédia: bemutató előzetes

Halasmédia: beszámoló a bemutatóról

Halasinfo

BAON

Agrárágazat (a kötet előszavának részleges átvételével)

Vira

Az este (Kossuth rádió, januárban)

Figyelő (Vizvári Soma interjúja, januárban, fotó)

Halas Rádió (beszélgetés Csányi Ágnessel)

Kultúrkép, Halas Televízió

Halasi Tükör

 

 

A kötet beszerezhető:

A kiadó honlapján egyszerűen lehet könyvet rendelni. 

Ezenkívül a kötet a legnagyobb könyvhálózatokban is megvásárolható.

 

 

Még több információ a könyvről:

Tartalom és közreműködők

Előszó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keresés

Google-ajánlat