Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Már a csapból is a Facebook folyik? |
2011. április 18. hétfő, 11:10 |
Az ezredforduló előtt a szoftverkészítésben volt a nagy üzlet. A 3. évezred első évtizedében az információ volt a nagy érték. Már most látszik, hogy ez az évtized az online közösségi hálózatokról fog szólni − írja a Magyar Marketing Szövetség hírlevele.
A hírlevél egy közösségimédia-használati útmuatóra hívja fel olvasóinak figyelmét, a következőképpen: "Van, aki azt gondolja, hogy ez az egész közösségi média egy nagy lufi, ami ki fog durranni. Már szinte a csapból is a Facebook folyik. Ma Magyarországon négyszer annyiszor keresnek rá a „facebook” kifejezésre a Google-ben a felhasználók, mint például az „időjárás” szóra. Ez is sejtet valamit. Sőt mi több, a magyar internetező közönség több mint fele már fenn van a Facebookon! A Facebook azonban még nem minden! A közösségi média egy eszközrendszer, minden azon múlik, hogy tudjuk az üzletünk szolgálatába állítani és integrálni. Az biztos, hogy egyre inkább kikerülhetetlen egy cég marketingjében a tudatos közösségi média jelenlét." Az oldal megnyitásakor fedeztem fel, hogy az OMA (Online Marketing Akadémia) egyik vezetője volt bibós iskolatársam, Gombos Zsolt.
|