Online marketing
2012. március 06. kedd, 18:40

A Magyar Marketing Szövetség hírleveléből idézem (apró változtatásokkal):

 

Mi változott az online marketing világában az elmúlt hónapokban?

Google Analytics: Gyökeresen átalakult a felület, megannyi új, eddig nem ismert funkció és jelentés, melyeket eddig senki nem használhatott (és ezek után is csak az innovatívak szereznek belőlük versenyelőnyt majd).

YouTube: A napokban volt a nagy bejelentés, elindul a videómegosztó portál magyar változata. A teljesen megújult design mögött, a motorháztető alatt is rengeteg újdonságot vezettek be, melyek tökéletes motorjai lesznek egy online marketingező magyar cégnek.

Facebook: A hónapok óta csepegtetett apró új funkciók mellett a cégek számára forradalmi változásokat hozott az elmúlt hét. Teljesen átalakult a céges Facebook oldalak kinézete és a megannyi új funkció mellett új hirdetési megoldásokra nyílt lehetőség. Ezeket használni KELL!

Twitter: Bizonyos célcsoportok elérése itthon is remek és kevesek által használt megoldás a mikroblog-szolgáltatás, amely az elmúlt hónapokban kívül-belül teljesen átalakult.

Google+: Épp, hogy berobbant a köztudatba, máris alapjaiban változtat meg eddig bebetonozottnak hitt megoldásokat az online marketingben. Nemcsak a közösségi média terén hoz újdonságokat, hanem keresőoptimalizálás világában is új és szükségszerű megoldásokat kínál fel...

Google AdWords: Az alapok itt állandónak tűnnek, de kismillió nem ismert lehetőséget kínál a megújult hirdetési rendszer. Olyan pontos célzási opciók jelentek meg, amelyek használatával úgy érezheti, mintha minden potenciális vásárlója mellé egy saját értékesítőt állított volna.

Scribd, Slideshare, Pinterest: Ráncfelvarráson átesett és vadiúj közösségi média marketingeszközök, amelyeket használni kell! Hamarabb, és jobban, mint a konkurencia!

Mobilmarketing: A szemünk előtt nő ki az új iparág, amelyhez alkalmazkodni kell. Hónapról hónapra többen használják ki a mobilkészülékek okos funkcióit.

 

 

 

 

Keresés

Google-ajánlat