Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Szavakon (is) túl |
2015. augusztus 26. szerda, 17:35 |
Megjelent a Visual Learning könyvsorozat 5. kötete a Peter Lang Verlag gondozásában, Beyond Words. Pictures, Parables, Paradoxes címmel. A kötet szerkesztői: Benedek András és Nyíri Kristóf.
Adatok: Benedek, András / Nyíri, Kristóf (eds.) 2015: Beyond Words. Pictures, Parables, Paradoxes. Series Visual Learning - Volume 5. Frankfurt am Main, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien: Peter Lang.
Tartalom: András Benedek: Preface Philipp Stoellger: Living Images and Images We Live By. What Does It Mean to Become a Living Image? Zoltán Kövecses: Metaphor and Parable Mohsen Bakhtiar: Metaphorical Eternity in Action. The Nonlinguistic Realization of Death Metaphors in Iranian Culture Karolina Golinowska: The Art of Memory Politics: Visual Learning - Visual Resisting Tobias Schöttler: The Iconic Surplus in Visual Arguments: Where Limitations and Potentials Coincide Lieven Vandelanotte: «More Than One Way at Once». Simultaneous Viewpoints in Text and Image Matthew Crippen: Pictures, Experiential Learning and Phenomenology Zsuzsanna Kondor: Do We Have a Visual Mind? Jelena Issajeva: Mental Imagery as a Sign System Irma Puškarević/Uroš Nedeljković: The Semiotics of Images: Photographic Conventions in Advertising András G. Benedek: Augmenting Conceptualization by Visual Knowledge Organization Ágnes Veszelszki: Emoticons vs. Reaction-Gifs. Non-Verbal Communication on the Internet from the Aspects of Visuality, Verbality and Time Andrea Balogh/Zsolt Szántó: The Changing Appearance of Text and Images on Online Interfaces György Molnár/Zoltán Szűts: Visual Learning - Picture and Memory in Virtual Worlds Petra Aczél: Ingenious Rhetoric: The Visual Secret of Rhetoricality Eszter Deli: Media Argumentation: A Novel Approach to Television Rhetoric and the Power of the News Gabriella Németh: Paradoxical Representation of Tropes in Visual Rhetoric Gábor Forgács: Visual Rhetoric Used in Mapping Natural Language Arguments – Paul Boghossian: Seemings: Sensory and Intellectual Mojca Küplen: Cognitive Function of Beauty and Ugliness in Light of Kant's Theory of Aesthetic Ideas Andrija Šoć: Kant's Phenomenology of Aesthetic Experience Monika Jovanović: The Thread and the Chain. «Family Resemblances» and the Possibility of Non-Essentialist Conceptual Structure Kristóf Nyíri: Wittgenstein and Common-Sense Philosophy
|