Tudománykommunikáció Jel-Kép-szám
2019. március 07. csütörtök, 16:36

A Budapesti Corvinus Egyetemen 2017 óta működő TudCom tudománykommunikációs kutatócsoport 2018 májusában nagyszabású konferenciát rendezett. A konferencián előadott kutatásokból válogatott közlemények jelentek meg a Jel-Kép folyóirat Tudománykommunikáció különszámában.

 

 

A 2018/4. szám tartalma és elérhetősége:

TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM
Szerkesztette: Veszelszki Ágnes és Falyuna Nóra

 

Veszelszki Ágnes és Falyuna Nóra Jel-Kép folyóiratszám-szerkesztők előszava

 

Aczél Petra − Veszelszki Ágnes: EGY ÚJ TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓS MODELL SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL. A SCIXCOM-MODELL

Molnár Pál − Tóth Edit − Pintér Henriett: A NEVELÉSTUDOMÁNY TÁRSSZERZŐI EGYÜTTMŰKÖDÉSEINEK HÁLÓZATAI HAZAI ÉS NEMZETKÖZI FOLYÓIRATOKBAN

Falyuna Nóra: AZ (ÁL)TUDOMÁNYOS ISMERETEK ÉS AZ INTERNET

Csontos Nóra: AZ IDÉZÉS MINT ADAPTÍV TEVÉKENYSÉG. IDÉZÉS A TUDOMÁNYOS DISKURZUSBAN

Deli Eszter − Rétvári Márton: ACADEMIC WRITING: A TUDOMÁNYOS ÍRÁS CÉLJAI ÉS PROBLÉMÁI

Veszelszki Ágnes: KONKRÉTAN AZ ABSZTRAKTRÓL

Simon Tünde − Kárpáti Andrea: VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ A TUDOMÁNYKÖZVETÍTÉSBEN

Konczosné Szombathelyi Márta − Géczy Nóra − Dőry Tibor: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ KREATÍV ÉPÍTÉSZETI ESZKÖZÖKKEL A FELSŐOKTATÁSBAN

Baranyainé Kóczy Judit − Komlósi László Imre: A TANULÁS MINT INTERAKTÍV CSELEKVÉS: PARADIGMAVÁLTÁS A VR-TECHNOLÓGIA SEGÍTSÉGÉVEL

Kádár Edit: A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ AZ ISKOLAI OKTATÁSBAN KEZDŐDIK. Egy kísérletről

 

 

Keresés

Google-ajánlat