Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Tudománykommunikáció Jel-Kép-szám |
2019. március 07. csütörtök, 16:36 |
A Budapesti Corvinus Egyetemen 2017 óta működő TudCom tudománykommunikációs kutatócsoport 2018 májusában nagyszabású konferenciát rendezett. A konferencián előadott kutatásokból válogatott közlemények jelentek meg a Jel-Kép folyóirat Tudománykommunikáció különszámában.
A 2018/4. szám tartalma és elérhetősége: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM
Veszelszki Ágnes és Falyuna Nóra Jel-Kép folyóiratszám-szerkesztők előszava
Aczél Petra − Veszelszki Ágnes: EGY ÚJ TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓS MODELL SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL. A SCIXCOM-MODELL Molnár Pál − Tóth Edit − Pintér Henriett: A NEVELÉSTUDOMÁNY TÁRSSZERZŐI EGYÜTTMŰKÖDÉSEINEK HÁLÓZATAI HAZAI ÉS NEMZETKÖZI FOLYÓIRATOKBAN Falyuna Nóra: AZ (ÁL)TUDOMÁNYOS ISMERETEK ÉS AZ INTERNET Csontos Nóra: AZ IDÉZÉS MINT ADAPTÍV TEVÉKENYSÉG. IDÉZÉS A TUDOMÁNYOS DISKURZUSBAN Deli Eszter − Rétvári Márton: ACADEMIC WRITING: A TUDOMÁNYOS ÍRÁS CÉLJAI ÉS PROBLÉMÁI Veszelszki Ágnes: KONKRÉTAN AZ ABSZTRAKTRÓL Simon Tünde − Kárpáti Andrea: VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ A TUDOMÁNYKÖZVETÍTÉSBEN Konczosné Szombathelyi Márta − Géczy Nóra − Dőry Tibor: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ KREATÍV ÉPÍTÉSZETI ESZKÖZÖKKEL A FELSŐOKTATÁSBAN Baranyainé Kóczy Judit − Komlósi László Imre: A TANULÁS MINT INTERAKTÍV CSELEKVÉS: PARADIGMAVÁLTÁS A VR-TECHNOLÓGIA SEGÍTSÉGÉVEL Kádár Edit: A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ AZ ISKOLAI OKTATÁSBAN KEZDŐDIK. Egy kísérletről
|