Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Visual Learning 6, konferencia után |
2015. november 16. hétfő, 00:05 |
Ezen a hétvégén, csütörtöktől szombatig tartott a BME Visual Learning Lab és a Műszaki Pedagógiai Tanszék által rendezett nemzetközi konferencia. A konferencián többek között szó esett relativizmus és realizmus vitájáról (Martin Kusch, Nyíri Kristóf), vizuális retorikáról és érvelésről (Aczél Petra, Timothy Barney, Danka István), a szelfikről (James E. Katz, Trischa Goodnow), az idő vizualizálásáról (Kárpáti Andrea) és menedzsmentjéről (Golden Dániel), vizuális tanulási módszerekről (Benedek András). Az összes előadás absztraktja.
A kép-szöveg kapcsolatok témakörből ezúttal az Instagram-képek és a hashtagek kapcsolatával foglalkoztam. Az előadás animációk nélküli, tehát egyes információkat a képek miatt takaró, pdf-változata.
|