Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Témák a borkommunikációs kutatásokhoz |
bor témájú honlapok/blogok/videók elemzése étlapok borszekciója logók szlogenek bormárkák/régiók ismertsége regionális együttműködések, közös márkák bor az Instagramon (képek, hashtagek) a borfogyasztás hatása a kommunikációra a borfajta és életkor összefüggése a borvásárlás tényezői háttérzene és borvásárlás borpozicionálás, árazás borleírások vs. valóság (kóstoltatás, kísérlet) márkanevek magyar asztalra magyar bort? külföldi borok Magyarországon borkínálat felmérése egy üzletben borvásárlás színterei (hipermarket, szaküzlet, online, fesztivál, pincészet...) borfesztivál mint marketingeszköz a "bio", "vegán" hatása a fogyasztói percepcióra bor vs. sör (nemek, életkor, foglalkozás, szituáció) borszínek/ízek/illatok/aromák stb. megnevezései (metaforák) mit iszik a fiatal? alsó polcos borok / prémium borok marketingstratégiái a borkóstolás mint kommunikációs szituáció interkulturális különbségek pohárköszöntők elemzése bor a közösségi médiában bor és Pinterest boredukáció bormárkanevek (névadási stratégiák, márkázás, humoros bornevek) fröccsnevek borújságírás borversenyek borminősítések
Lehetséges módszerek: korpuszelemzés kísérlet interjú kérdőív statisztika mérés stb.
|
Módosítás dátuma: 2019. szeptember 12. csütörtök, 10:41 |