Keresés
A keresés helye:

Keresendő kulcsszó marketing

Összesen 50 találat.

1. oldal / 3
... Szilvia mutatja be. A bor gazdasági vonatkozásait vizsgálja – különösképpen a tokaji borok alapján – Szappanos Péter. Kiemelten egy borgazdasági aspektusra, mégpedig a bormarketingre fókuszál Hofmeister-Tóth ...
... II. BA PR és marketingkommunikációs tervezés MA Borkommunikáció MA   Az őszi félévben a fogadóóráim: kedd 19-20 óra és szerda 15.20-16.20 között lesznek, a C.310-es irodában. Minden egyes ...
3. PR és marketingkommunikációs tervezés MA
(Hallgatóimnak/Tematikák)
Ugyancsak új tantárgy másodéves mesteres hallgatóknak   Tematika A tematika első változata   Feladatok   1. Csoportmunkában heti projektfeladatok (70%) 4-5 fős csoportokban ...
... Sprachformen ausgewirkt haben.       Ágnes Veszelszki, Ph.D. ist Sprachwissenschaftlerin Forscherin der neuen Medien und verfügt über eine Ausbildung im Bereich Marketing. Sie unterrichtet ...
5. Borkommunikáció kötet
(Cikkek/Cikkek)
... bormarketingről, bormárkanevekről, bordizájnról, borillemtanról, borirodalomról stb. Az alapvetéseket esettanulmányok teszik egésszé: az online boros kínálatról, a BalatonBor kezdeményezésről, borleírási ...
Kevés rosszabb online településmarketinggel rendelkező külföldi várossal találkoztam, mint Bordeaux. Hiszen szokás szerint utánajártam az interneten, milyen a város, amikor kiderült, hogy ez lesz az úticél ...
... eladni (marketinges lehetőségek).   Pool and Beer + One Night Slide A One Night Slide szeretne reklámanyagaival (szóróanyagok, logós poharak stb.) megjelenni a Pool and Beer helyszínén, viszont ...
8. A marketing szaknyelve
(Cikkek/Cikkek)
2018. január 18-án rendezte meg a Magyar Nyelvstratégiai Intézet a Gazdaság és nyelv konferenciát.   E meghívásos tanácskozáson a marketing szaknyelvéről beszéltem, marketolingvisztikai keretben, ...
9. Társadalmi kommunikáció
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
... Negotiation. San Francisco: Jossey-Bass. Új marketingformák. Közösségimédia-menedzsment   Legújabb trendek a PR-ben. Ügyfélszolgálati kommunikáció   Gyógyítás: Orvos-beteg, gyógyító ...
... külföldi borok Magyarországon borkínálat felmérése egy üzletben borfesztivál mint marketingeszköz a "bio" hatása a fogyasztói percepcióra bor vs. sör (nemek, életkor, foglalkozás, szituáció) borszínek/ízek/illatok/aromák ...
11. Borkommunikáció
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
...  Domán Szilvia 2007: Jobban ízlik-e a drágább bor? A bor minősége és ára összefüggéseinek vizsgálata vaktesztek segítségével. Marketing és Menedzsment 41/4−5: 64−67. Durrieu, François – Remaud, Hervé ...
12. IMHO
(Cikkek/Cikkek)
... címmel írt Gálik Mihály tanár úr könyvismertetőt a Netnyelvészet kötetről a Digitális Marketing, Média és Design Kutatóközpont oldalán.    ...
13. Nyelvi kommunikáció
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
...  Retorika   Befolyásolás, meggyőzés, manipuláció. Marketing és nyelv Bártházi Eszter 2008: Manipuláció, valamint manipulációra alkalmas nyelvhasználati eszközök a sajtóreklámokban. In: Magyar ...
14. Net/generációk
(Hallgatóimnak/Bibliográfia)
... S. Langner, "Do Millennials read books or blogs? Introducing a media usage typology of the Internet generation", Journal of Consumer Marketing, 29(2), 2012, pp. 114-124. Kim, K. J. & H. Ahn, "A recommender ...
... engagement and impact of a social marketing approach aimed at 12 to 18 year olds. Melbourne: Young and Well Cooperative Research Centre. Suler, J. (2004). The online disinhibition effect. CyberPsychology ...
... szakembereket is. Nélkülük rengeteg izgalmas új innovációtól, kezdeményezéstől, találmánytól esnénk el. Az online marketing, ami manapság egyre nagyobb teret ölt, és egyre több pénzt fektetnek bele a kereskedők, ...
17. Ötletek az elemzéshez
(Cikkek/Cikkek)
... a tudományban: lektori vélemények elemzése A Facebook mint hírfilter Snapchat mint marketingfelület Millennials      ...
18. Marketing és helyesírás
(Cikkek/Cikkek)
... Nyelvtudományi Intézet) az orvosi szaknyelvet, Veszelszki Ágnes (ELTE Mai Magyar Nyelvi Tanszék) pedig a közgazdaság-tudomány, kiemelten a marketing szaknyelvét vizsgálta, a helyesírási kérdések szempontjából.  ...
... tóhoz is. Az volt az érzésem, hogy Nessie csupán elsőrangú marketingfogás: a Lochness semmiben nem különbözött az összes többi felföldi tótól, amelyeket út közben láttunk, mégis a legenda miatt turisták ...
... a régi tárgyak, élmények iránt. Nem véletlen a Fortepan töretlen népszerűsége, ahol 1990-ig gyűjtik és digitalizálják az analóg fotókat. A másik pedig fotótörténeti ok, emellett kereskedelmi, marketing ...
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>

Keresés

Google-ajánlat