Keresés
A keresés helye:

Keresendő kulcsszó módszertan

Összesen 49 találat.

2. oldal / 3
21. Egyetemi anyanyelvi napok 2012
(Hallgatóimnak/Kommunikáció: internet és média műhely)
... tettek arról: kell-e ma a vers, mi volt az első versélményük, és melyik az a vers, amelynek néhány sorát idézik bizonyos élethelyzetekben. A Mai Magyar Nyelvi Tanszék a Szakmódszertani Központtal együttműködve ...
... Tóth Kornélia: Betekintés a diáknyelvi kutatások módszertanába, szinkrónia és diakrónia együtthatásában  (221)   A KULTURÁLIS NYELVÉSZET ÉS AZ INTERNETNYELVÉSZET (227) ◆ Bódi Zoltán: Tudásmegosztás ...
23. Manipuláció (Hegedűs Anita)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Páros munka. A pár húz egyet a szituációk közül. Ezeket kétféle módon kell előadniuk a pároknak. A pár egyik tagjának manipulálnia kell partnerét, a másiknak csak "egyenesen" szabad érvelnie. A többieknek ...
24. Élőnyelvi konferencia
(Cikkek/Cikkek)
... és módszertanát állítjuk a konferencia középpontjába, mert úgy érezzük, szükség van párbeszédre a szociolingvisztikai kutatások művelői között abban a kérdésben, hogy a mostanság alkalmazott kutatás-módszertani ...
25. Deutsch als Fremdsprache (linkgyűjtemény)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
1. Wortschatzarbeit   Wortschatzarbeit für Anfänger Die interaktiven Aufgaben dieser Seite sind thematisch organisiert, und zu den Themen gehört bspw. das Essen, der Sport, die Feiertage, der Alltag ...
... történik, következmények nélküli és egyetlen célja az eredményesebb együttműködés fejlesztése. [...] Az oktatási módszertant érdemben tudnák gazdagítani a valós vagy akár csak szimulált élethelyzetekből ...
... résztvevő által használt nyelvet, a filológiai nyelvet és eszköztárát mutatta be. Kitért a filológiai nyelv nemzetközi egységesülésére, az angolszász módszertanra is. A hivatkozásokkal és a filológiai ...
28. Stílusirányzatok, stílusjegyek (Szabó Dávid)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
A feladathoz 4 csoportra van szükség. Minden csoport kap 1-1 verset, amellyel kapcsolatban 2 feladatot kell megoldaniuk: a) A versben található stílusjegyek alapján a csoportnak meg kell határoznia, ...
... a 3. generáció egyáltalán nem is fog ezen a nyelven majd megszólalni már. A klub feladata a kultúra és nyelv ápolása a közösségben. Ezek után magáról a kutatási anyagról, annak módszertanáról számolt ...
30. MOK 2010
(Cikkek/Cikkek)
... marketingje és kommunikációja, szolgáltatásmarketing, nemzetközi marketing (illetve a pénteki konferencianapon ezeken kívül még szó volt az új kutatási eszközökről és az oktatásban alkalmazható új módszertanról). ...
31. Megtalálható vagyok...
(Cikkek/Cikkek)
...  10-től 14 óráig, versenyzsűri (Szakmódszertani Központ) - június 1-jén kedden 9-től 13 óráig, grammatikavizsga (A/047) 13 órától javítás (A/229) - június 2-án 13 órától (A/246) 14 ...
32. Szóképek (Kopácsi Viktória)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
A csoport tagjai párokat alkotnak. Feladatuk az, hogy a kiosztott cédulákra szóképeket írjanak egymásról (külső megjelenés, személyiségjegyek stb. alapján), s a cédulákat az összeszedés után a csoport ...
Hozzárendelős feladat a szöveg tematikus és szerkezeti egységeihez
34. A szöveg tematikus egységei (Nagy Enikő)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Nagy Enikő feladatai a tömbösödés és a koreferencia-deixis témaköréhez
35. Szóképek (Kajdi Alexandra)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Activity-feladat a hétköznapi szóképek megismerésére, részletes leírással
36. Szövegfajták (Bodor Anna)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Szövegalkotási feladat a szövegfajták témaköréhez
37. Tematikus progresszió (Sándor Boglárka)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
A téma-réma felismerését gyakorló feladat és irányított szövegalkotás (feladatok)
38. A szöveg szerkezeti egységei (Barta Gabriella)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
A szöveg szerkezeti egységei témakörhöz szövegalkotási feladatok (készítőjük: Barta Gabriella)
39. Stílustörés (Molnár Anett)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Stílustörések és képzavarok (javítós feladat, megoldásokkal)
40. A szöveg meghatározásai (Lukács Krisztina)
(Hallgatóimnak/Módszertani blog)
Lukács Krisztina így értékelte a feladato(ka)t: A feladat legfőbb célja: megmutatni a diákoknak a kevésbé prototipikus (szóbeli) szövegeket, amelyek értelmezésekor a beszédhelyzet, kontextus is meghatározó. ...

Keresés

Google-ajánlat