Keresés

Keresendő kulcsszó barangoló

Összesen 30 találat.

1. oldal / 2
1. Szardínia (2019. július)
(Cikkek/Barangoló)
Sok-sok éve hagyomány, hogy minden nyáron egy hetet anyukámmal kettesben nyaralunk, ha törik, ha szakad. Tavaly tört is, szakadt is, majdnem a hagyomány is megtört-megszakadt, de idén újult erővel vágtunk ...
Egy éven belül ugyanoda menni nyaralni? Idén így esett, a tavalyi malagai kirándulás után újra a malagai reptér felé vettük az irányt (ám ezúttal nem anya-lánya felállásban), mert kaptunk egy ellenállhatatlan-visszautasíthatatlan ...
3. Garnéla zöldséges tésztával
(Cikkek/Süti vagy nem süti)
Ázsiai gasztrobarangoló    ...
4. Dresden (2012. december)
(Cikkek/Barangoló)
2012 adventi időszakában volt egy csodálatos kirándulásom Szászországba. Az unalmasan indult, izgalmasra sikeredett éjszakai vonatozás után reggel kedves barátnőm és hóesés fogadott Drezdában. Miután ...
0. és 1. nap Megérkeztem rendben Düsseldorfba, a következő hónap állomáshelyére.   Tegnap este még Zánkán voltunk, a BTK-sok gólyatáborában Zolival és egy kollégistájával (megnéztük ...
Kivonatoztam magam a nyárra (és még nincs vége, csak az időjárás alapján van ősz). A vasúton megtett Budapest – Split (– Brač – Split) – Budapest út után alig egy héttel már a Mazuri-tavak felé vitt ...
7. Horvátország (2005. nyár)
(Cikkek/Barangoló)
Július végén indultunk tízesben a horvát tengerpartra − az unokatestvéremékkel, egy baráti családdal és egy kedves barátommal (ő lett a cserebogár...). Éjszaka utaztunk, tehát a tájnézés ezúttal elmaradt. ...
8. Bern, Dijon (2005. nyár)
A horvátországi nyaralás után otthon csak három órát töltöttem, gyors átcsomagolás (négy fürdõruha helyére négy pulcsi), aztán irány Budapest, onnan pedig Zürich, majd Bern.   ... Már egy ...
  Baden-Württemberg vegyestál, csipetnyi Elzásszal fűszerezve, frank-bajor körettel   1. nap Délutántól utazás, autópálya, autópálya, autópálya, Budapest−Karlsruhe.   2. nap ...
10. Köln (2003. ősz)
(Cikkek/Barangoló)
Az Akademisches Auslandsamt (AAA) szervezésében utaztunk Kölnbe. Az egész nem indult valami rózsásan, ugyanis egy órát kellett várnunk a bochumi pályaudvaron, mert a szervező elnézte a vonatindulást. (Német ...
11. Bremerhaven (2004. február)
Ma a tegnapelőtti kirándulásunk sikerén és az Ostsee szépségén felbuzdulva az Északi-tengert akartuk felfedezni. Hát ez sajnos nem jött össze, ezzel a tervünkkel legalább májusig kellene várni - akkortól ...
A múlt hetet Szlovéniában, valamint Észak-Olaszországban töltöttem - a nyelvtörténeti-dialektológiai tanszék jóvoltából. Egy hét tavaszolás-nyaralás nyelvjárásgyűjtés fedőnév alatt. Az egybusznyi hetven ...
13. Amszterdam (2006. január)
(Cikkek/Barangoló)
A klumpák, sajtok, piros lámpák, füvek városa   Újabb fejezet következik: Amszterdam. Szombaton hajnalban busszal indultunk Hollandiába Bochumból (így több mint három óra az út, de negyedannyiba ...
Igen izgalmas hétvégén vagyunk túl, még az élményfeldolgozás (és a rápihenés) állapotában... Szombaton hajnalban indultunk Bochumból Belgiumba, Brüsszelbe. A szokásos hármasunk további három taggal bővült: ...
15. Prága (2007. április)
(Cikkek/Barangoló)
Mire jó a tavaszi szünet? Az ember lánya eljuthat például Prágába, teleihatja magát finom cseh sörrel, és lejárhatja bokáig a lábát, mivel minden látnivalót gyalog akar felfedezni (a várat, az Óvárosi ...
16. Kalifornia (2006. január)
1492, avagy a képtelen képregény   Kissé blogszerű helyszíni beszámoló kaliforniai telelésemről Január 13-án, pénteken megérkeztem (ebben nem vagyok babonás), otthoni idő szerint este kilenckor, ...
17. Barcelona (2007. október)
(Cikkek/Barangoló)
Helyszíni tudósítástöredékek, netkávézókból gyorsan…   1. ¡Buenos Días, Señores y Señoras! Üdvözlet Barcelonából. Minden gyönyörű, fantasztikus város. Láttuk a Sagrada Familiát, a La Ramblát, a ...
18. Berlin (2005. november)
Az egykori porosz, majd 28 évig kettéosztott főváros: Berlin Öt napot töltöttem most Berlinben, egy ott vendéghallgató barátnőm és még ötven Bochumban studírozó külföldi társaságában. Szerda reggel indultunk ...
19. Hollandia (2005. november)
(Cikkek/Barangoló)
Egy Leidenben lektor barátnőmet látogattam meg Hollandiában három napra. E holland kisváros vonattal három órára van Bochumtól (két átszállással, de ICE-s, 160 km/órás sebességgel). A kirándulás egy kis ...
20. Trieszt (2010. szeptember)
Napsütés-csempésző Őszből nyárba menekültünk a hétvégén. Próbáltam legalább öt kiló napsütést a hátizsákomba bepakolni, de sajnos útközben megszökött. Legközelebb a kofferral próbálkozom, csak ...